Strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
page image

KIM JESTEŚMY?

airplane

Przy odrobinie czasu i finansów wraz z mężem i córką wybieramy się w świat. Kochamy podróżowanie i odkrywanie nowych miejsc, nie zawsze typowo turystycznych...

POZNAJ NASZE PRZYGODY airplane

POMPEJE/WEZUWIUSZ/NEAPOL

EUROPA | 2024-03-09
Uwielbiając podróże, zdecydowaliśmy się wrócić poraz kolejny do Włoch - Kierunek Rzym, z opcją zobaczenia czegoś, czego jeszcze nie widzieliśmy. Zdcecydowaliśmy, że Rzym będzie tym razem naszą bazą wypadową. I tak spędzając tydzień ferii zimowych udało nam się odwiedzić Pompeje, Wezuwiusza i oczywiście Neapol. A o Rzymie będzięcie mogli poczytać... więcej

BARCELONA /GIRONA

EUROPA | 2024-02-09
Do Barcelony wybraliśmy się pod koniec grudnia 2022 roku. Spędziliśmy tam tydzień czasu, witając tu Nowy Rok. Zdecydowaliśmy się na Polskie Linie Lotnicze LOT. Zatrzymaliśmy się w Arai Aparthotel. Zwiedziliśmy kilka ciekawych miejsc w mieście i odwiedziliśmy Girone, smakując przy tym hiszpańskiej kuchni:-) Zaczynamy ... Po pierwsze, będąc w Barcelonie musicie... więcej

FLORYDA

AMERYKA | 2023-12-21
Floryda, położona na południowym wschodzie Stanów Zjednoczonych. Słynie z wielu atrakcji, pięknych plaż i dobrego jedzenia. Tu znajduje się jeden z najsłynniejszych parków rozrywki Universal Orlando Resort. O czym napisałam w osobnym poście. Wybraliśmy się tu w styczniu. Naszym docelowym miejcem był Nowy Orlean, a ostatnim przystankiem Nowy Jork. Więcej na ten temat w... więcej

PORTUGAL /LISBOA

EUROPA | 2023-12-03
Z uwagi na pandemię COVID-19 musieliśmy zmienić kierunek ferii zimowych. Był to rok 2021. Zdecydowaliśmy się wybrać do Portugalii, dokładnie stolicy - Lizbony. I na początku posta mogę napisać, że był to bardzo dobry wybór:-) Jako przewoźnika zdecydowalismy się wybrać Polskie Linie Lotnicze LOT, jednak póżniej naszym przewoźnikiem okazały się... więcej

KENTUCKY / LOUISVILLE

AMERYKA | 2023-11-15
Do stanu Kentucky trafiliśmy jadąc z Kanady, z Niagara Falls ... Kentucky słynie z najstarszych i najpopularniejszych w Ameryce Kentucky Derby. Czyli wyścigów konnych, które odbywają się co roku na słynnym torze Churchill Downs od około 150 lat. Tu oczywiście istnieje muzeum, które postanowiliśmy odwiedźić. Znajduje się ono w jednej z historycznych dzielnic miasta Louisville,... więcej

NIAGARA FALLS

AMERYKA | 2023-11-07
Do Niagara Falls w prowincji Ontario, w Kanadzie wybraliśmy się pod koniec sierpnia jadąc samochodem ze Stanów Zjednoczonych. Granice przekraczaliśmy w miasteczku Bufallo. Pogoda nam dopisywała, więc mogliśmy korzystać ze wszystkich atrakcji bez przeszkód. Musicie pamiętać, że samo ETA nie wystarczy, by przekroczyć granicę w Kanadzie. Muscie mieć pobraną w telefonie... więcej